Loading
Prima pagină
Favorite 0
Contul meu
Revista MaxMed
0
Coşul tău este gol și trist.
LOGIN
Contul meu
Transport gratuit
De la 199 lei
Telefon: 0371-785.785
L - J 8:00-16:00, V 8:00-13:00
WhatsApp: 0371-785.785
L - J 8:00-16:00, V 8:00-13:00
Prima pagină Revista MaxMed MaxMed a împlinit 10 ani! Cum am început și cum am evoluat în acest deceniu?

MaxMed a împlinit 10 ani! Cum am început și cum am evoluat în acest deceniu?


Publicat în: 2021-11-25
În luna noiembrie brandul MaxMed a împlinit 10 ani de activitate. În toți acești ani am reușit să construim un brand puternic, cu parteneri și clienți loiali, având în față mereu viziunea noastră, “Să aducem satisfacție în viața intimă a cuplurilor”. Despre acești ani, despre începuturi și provocări, realizări și experiențe acumulate ne povestește CEO-ul companiei, fondatorul brandului MaxMed.



De unde a pornit această afacere? De unde a venit ideea comercializării suplimentelor alimentare naturale?



Am avut o agenție de publicitate și ne-am întâlnit cu suplimentele alimentare destinate bărbaților printr-un client. Primul nostru produs era un supliment alimentar pentru probleme de ejaculare precoce, Prematrol. Am decis să comercializăm acest produs, deoarece într-un meeting cu clientul, o colegă responsabilă cu relații clienți a zis că ar fi tare bine dacă ar exista un produs pentru ejaculare precoce pe piață, fiindcă este foarte căutat. Am făcut o cercetare, și ne-am dat seama că într-adevăr, nu există așa ceva în România. Așa am devenit primii în acest segment.

Care sunt atuurile MaxMed?



Avem două atuuri, primul fiind că ne dorim din suflet să le oferim ajutor celor care au probleme în dormitor, și al doilea este corectitudinea (față de angajați, față de clienți, față de parteneri). De-a lungul timpului ne-am dat seama unde sunt găurile din piață, nu doar pe plan de produse, ci și pe alte planuri, ce se leagă de această industrie. De exemplu, am observat că, deși există multe soluții pe piață, sunt prea puține locuri de unde oamenii se pot informa.

Din această cauză am creat call center-ul MaxMed, unde nu am angajat intenționat agenți de vânzare, ci colegi empatici, care vor să ajute oamenii, cărora le place să asculte. Acești colegi au fost instruiți să recomande produse doar în cazul în care sunt convinși, că acestea vor ajuta în rezolvarea problemei oamenilor. Chiar și așa se poate întâmpla, ca un produs să nu dea randamentul așteptat, așadar, între primii din România, am introdus garanția “Satisfacție 100% sau banii înapoi”. Asta înseamnă că utilizatorul nu pierde în niciun caz - ori este satisfăcut de produs, ori își primește banii înapoi.

Care este cheia succesului?



10 ani este o perioadă foarte lungă în istoria unei firme, și suntem extrem de mândri, că avem foarte mulți clienți, care ne sunt fideli de ani de zile. Am constatat, că pe termen lung cheia succesului este următoarea: să ai în față viziunea, nu profitul. Iar viziunea noastră este “Să aducem satisfacție în viața intimă a cuplurilor.” Dacă reușim să ne atingem acest scop zi de zi, avem parte de succes zi de zi.

Care a fost cea mai mare provocare în toți acești ani?



Au fost momente în istoria firmei, în care nu ne-am îndreptat tocmai în direcția potrivită, dar întotdeauna am reușit să ne întoarcem pe drumul cel corect. Azi, uitându-ne înapoi la cei 10 ani, putem să spunem că aceste greșeli erau necesare, pentru că din acestea am învățat cel mai mult. Provocarea a fost să observăm când suntem rătăciți și să avem puterea necesară să ne oprim, să ne întoarcem, sau să începem de la zero. Azi, mai bine ca oricând, știm exact ce ne dorim: să continuăm acest lucru, în care credem că suntem buni.

Doriți să transmiteți ceva clienților, partenerilor cu această ocazie?



Da! Le datorăm nenumărate mulțumiri clienților fideli, care au stat alături de noi pe parcursul anilor, le suntem recunoscători partenerilor de afaceri pentru loialitate și nu în ultimul rând vrem să le mulțumim colegilor noștri, care s-au identificat cu misiunea companiei și depun eforturi zi de zi pentru îndeplinirea viziunii noastre.