Livrare
Transportul este asigurat pe tot teritoriul țării!
Comenzile plasate și confirmate în intervalul luni - joi, până în ora 15:00 sunt livrate în termen de 24-48 de ore. Comenzile plasate vineri până la ora 12:00 se vor livra ori sâmbătă, dacă se cere de client și dacă există posibilitatea de a livra sâmbătă în localitatea de destinație, ori luni. Comenzile care intră vinerea după ora 12:00, sâmbătă sau duminică, se vor livra marți.
După plasarea comenzii în magazinul online vei fi contactat de unul dintre operatorii noștri care va confirma comanda și va stabili detaliile legate de livrare. Excepțiile privind termenul de livrare sunt comunicate clienților prin telefon sau e-mail de către responsabilul de vânzări.
Comenzile pot fi livrate pe teritoriul României, precum și în țările Europei prin GLS curier sau alți curieri contractați de MaxMed.
Coletul, în momentul ambalării, va primi un număr de AWB. Acest număr îți va fi comunicat prin e-mail, cu ajutorul căruia vei putea urmări drumul coletului pe site-ul curierului.
Livrarea se face între orele 9-17. Dacă în acest interval orar nu ești acasă, te rugăm să indici ca adresă de livrare adresa de la birou, etc. pentru a nu cauza întârzieri în livrare sau chiar nelivrarea comenzii.
La primirea coletului te rugăm să verifici integritatea ambalajului. Produsele sunt ambalate în cutii de carton, sigilate și asigurate pe tot parcursul transportului până la destinație. Toate produsele sunt ambalate cu grijă și sunt marcate ca "Fragil", ca și curierii să aibă grijă de colet pe parcursul transportului și să ajungă la destinație fără probleme.
Există posibilitatea de a desface coletul și a verifica integritatea și conținutul în fața agentului de curierat. Această opțiune se poate cere contra cost (5 RON), în momentul în care vei fi contactat de către operatorul care validează comanda ta.
Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea și conținutul unor colete le poți face în momentul livrării, când poți întocmi un proces verbal de constatare împreună cu agentul de curierat. În cazuri severe se poate refuza integral primirea și plata coletului.
În cazul în care întâmpini orice probleme legate de comanda sau livrarea coletului tău, te rugăm să ne contactezi telefonic. Mulțumim!
Comenzile plasate și confirmate în intervalul luni - joi, până în ora 15:00 sunt livrate în termen de 24-48 de ore. Comenzile plasate vineri până la ora 12:00 se vor livra ori sâmbătă, dacă se cere de client și dacă există posibilitatea de a livra sâmbătă în localitatea de destinație, ori luni. Comenzile care intră vinerea după ora 12:00, sâmbătă sau duminică, se vor livra marți.
După plasarea comenzii în magazinul online vei fi contactat de unul dintre operatorii noștri care va confirma comanda și va stabili detaliile legate de livrare. Excepțiile privind termenul de livrare sunt comunicate clienților prin telefon sau e-mail de către responsabilul de vânzări.
Comenzile pot fi livrate pe teritoriul României, precum și în țările Europei prin GLS curier sau alți curieri contractați de MaxMed.
Coletul, în momentul ambalării, va primi un număr de AWB. Acest număr îți va fi comunicat prin e-mail, cu ajutorul căruia vei putea urmări drumul coletului pe site-ul curierului.
Livrarea se face între orele 9-17. Dacă în acest interval orar nu ești acasă, te rugăm să indici ca adresă de livrare adresa de la birou, etc. pentru a nu cauza întârzieri în livrare sau chiar nelivrarea comenzii.
La primirea coletului te rugăm să verifici integritatea ambalajului. Produsele sunt ambalate în cutii de carton, sigilate și asigurate pe tot parcursul transportului până la destinație. Toate produsele sunt ambalate cu grijă și sunt marcate ca "Fragil", ca și curierii să aibă grijă de colet pe parcursul transportului și să ajungă la destinație fără probleme.
Există posibilitatea de a desface coletul și a verifica integritatea și conținutul în fața agentului de curierat. Această opțiune se poate cere contra cost (5 RON), în momentul în care vei fi contactat de către operatorul care validează comanda ta.
Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea și conținutul unor colete le poți face în momentul livrării, când poți întocmi un proces verbal de constatare împreună cu agentul de curierat. În cazuri severe se poate refuza integral primirea și plata coletului.
În cazul în care întâmpini orice probleme legate de comanda sau livrarea coletului tău, te rugăm să ne contactezi telefonic. Mulțumim!
Modalități de plată
Poți alege dintre modalitățile de plată: ramburs în momentul preluării coletului, plată prin card bancar sau transfer bancar.